واشر خورشیدی

واشر خورشیدی

4/5

توضیحات

واشر خورشیدی یا واشر ستاره‌ای در صنایع مختلف، از جمله نفت و گاز، خودروسازی، برق، پتروشیمی و اتصال سازه‌ها، به صورت رایج مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع واشرها به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارند، در جلوگیری از لغزش و شل شدن پیچ و مهره‌ها و ایجاد استحکام و پایداری در اتصالات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

واشر خورشیدی و مشخصات آن

واشرهای خورشیدی به دلیل شکل آن‌ها که شبیه به یک خورشید هستند، به این نام مشهورند. همچنین واشرهای ستاره‌ای که شکل آن‌ها شبیه به یک ستاره است، برای کاربردهای مشابه به کار می‌روند. این واشرها معمولاً از موادی مانند فولاد، آلومینیوم، نایلون و پلیمر ساخته می‌شوند و در اندازه و سایز‌های مختلفی در بازار موجود هستند.

واشر خورشیدی با دو نوع دندانه داخلی و خارجی، در صنایع مختلفی از جمله نفت و گاز، خودرو، پتروشیمی، و اتصال سازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلیل وجود دندانه‌های این واشرها، جلوگیری از شل شدن اتصالات در شرایط لرزش است. این محصول با استاندارد DIN 6798، به سه دسته داخلی با حرف J،  خارجی با حرف A و مقعر با علامت V تقسیم می‌شوند. این واشرها با کاهش فشار پیچ‌های مورد استفاده، به پیشگیری از شل شدن اتصالات و جلوگیری از بروز آسیب‌های احتمالی بر روی سطوح کمک می‌کنند. علاوه بر این، این محصول باعث پیشگیری از خوردگی و تغییر شکل سطوح نیز می‌شود.

واشر خورشیدی

کاربرد واشر خورشیدی

ویژگی های واشر خورشیدی

واشر خورشیدی یکی از پرکاربردترین انواع واشرهاست که در بسیاری از صنایع مانند صنایع نفت و گاز، خودروسازی، برق، پتروشیمی و اتصال سازه‌ها استفاده می‌شود. این واشرها با لبه‌های دندانه‌دار بیرونی مانند پره‌ها طراحی شده‌اند و هنگام نصب، بین پیچ و مهره قرار داده می‌شوند تا جلوی لیز خوردن و حرکت در هنگام لرزش را بگیرند. استفاده از این محصول با فرو بردن لبه‌های دندانه‌دار در سطح مفاصل به استحکام و تقویت آن‌ها کمک می‌کند. در بسیاری از کشورهای پیشرفته و صنعتی جهان، به عنوان یکی از بهترین و پرکاربردترین واشرها در مصارف صنعتی و ساختمانی شناخته شده است و بنابراین خرید و فروش آن در دنیا دارای رونق بسیار بالایی است. واشر خورشیدی خاردار به خصوص در صنایع پتروشیمی، برق، خودروسازی و ساختمان فلزی، جایگاه خاصی دارد.

از کجا خریداری کنیم؟

فروشگاه های آنلاین صنعتی معتبر مانند صنعت گلدن خدمات سفارشی یک مرحله ای را به مشتریان ارائه می دهند تا بتوانند واشر خورشیدی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنند. در صورت داشتن هرگونه سوال یا نیاز به راهنمایی، مشتریان می توانند با فروشگاه تماس بگیرند.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “واشر خورشیدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین محصولات