مهره کلاهک دار

مهره کلاهک دار

4/5

توضیحات

مهره کلاهک دار که برای مصارف مختلف و در صنایع زیادی استفاده می شود که در ادامه به بررسی این کحصول پرکاربرد و مهم می پردازیم.با صنعت گلدن همراه باشید:

مهره کلاهک دار و بررسی آن

مهره کلاهک دار در صنایع مختلف اتصال و چسباندن قطعات بزرگ  یکی از مهم ترین کار ها به حساب می آید، زیرا اگر اتصال قطعات به یکدیگر به درستی انجام نشده باشد، احتمال وقوع خطرات و مشکلات افزایش پیدا می کند. به همین خاطر صاحبان صنایع از اتصالات محکم و قابل اطمینانی برای انجام این کار استفاده می کنند. یکی از بهترین روش های اتصال دو قطعه به یکدیگر، استفاده از مهره ها می باشد. یکی از انواع این مهره ها که بدین منظور مورد استفاده قرار می‌ گیرد، مهره کلاهک دار می باشد. همچنین از این مهره به عنوان تزئین وسیله ها استفاده می شود.

مهره کلاهک دار و معرفی آن

اگر بخواهیم در رابطه با مشخصات ظاهری مهره کلاهک دار صحبت کنیم، می توانیم بگوییم که این مهره  دارای یک سر کلاه مانند می باشد، که این بخش کلاه مانند از قسمت زیرین در برابر مشکلاتی همچون ضربه و خوردگی محافظت می کند. این محصول مشابه دیگر مهره ها است و تنها تفاوت آن با دیگر مهره ها داشتن سر کلاه مانند است. این مهره ها معمولا در جنس های فلزی همچون آهن، استیل و فولاد تولید می شوند و به وسیله یک لایه نازک گالوانیزه پوشیده می شوند تا استحکام و مقاومت آن ها افزایش یابد.

کاربرد های مهره کلاهک دار در صنایع

از مهره کلاهک دار برای مصارف مختلف و در صنایع زیادی استفاده می شود که در ادامه تعدادی از کاربرد های این مدل از مهره را برای شما بازگو می کنیم.

  • استفاده در صنایع خودرو سازی و ماشین سازی
  • بکار بردن در صنایع ساختن موتور سیکلت
  • استفاده از این مدل مهره در صنایع لوازم خانگی و برقی
  • بکار بردن این مهره های کلاه مانند در صنایع دوچرخه سازی
  • استفاده از آن در ساخت تجهیزات و لوازم پزشکی
  • بکار بستن مهره کلاهک دار در صنایع غذایی
  • استفاده کردن از آن در صنعت پتروشیمی
  • ایمن کردن انتهای پیچ ها و افزایش ایمنی
  • استفاده کردن در برخی از مکان های عمومی برای جلوگیری از آسیب به لباس ها و وسیله های مردم
  • و…

این موارد از جمله کاربرد هایی است که این محصول دارد و در صنعت های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است.

کاربرد مهره کلاهک دار

کاربرد مهره کلاهک دار

مهره کلاهک دار شش ضلعی

مهره کلاهک دار در شکل های مختلفی چون دایره و شش گوش و… تولید می شود. مهره کلاهک دار شش ضلعی، یک مهره شش ضلعی شکل است که یک بخش کلاهک مانند بر روی آن قرار گرفته و یک سمت آن را کاملا بسته است. بسته بودن یک سمت باعث شده تا قسمت خارجی پیچ در معرض دید قرار نگیرد و همچنین باعث ایمنی بیشتر می شود. از دیگر مزیت های آن نیز این است که میزان رسیدن رطوبت و دیگر مواد خورنده به قسمت های زیرین کاهش می یابد و  قسمت های زیرین کمتر مورد آسیب و خوردگی قرار می گیرند. این مورد باعث شده تا مدت زمان اتصال دو قطعه به یکدیگر افزایش یابد.

شاید برایتان مفید باشد : مهره اورینگ دارمهره فلنجی

قیمت مهره کلاهک دار

مهره کلاهک دار در قیمت های مختلفی به بازار عرضه می شود و عوامل مختلفی در قیمت آن تاثیر گذار است. یکی از عوامل اثر گذار بر قیمت، جنس فلزی است که برای تولید مهره از آن استفاده می شود. این مهره ها از جنس آهن و استیل و فولاد و… تولید می شوند، که مهره های استیل نسبت به دو مهره دیگر از قیمت بالا تری برخوردار است. از دیگر عوامل موثر قیمت می توان به برند سازنده این مدل از مهره ها یعنی مهره کلاهک دار اشاره کرد که هر چه برند سازنده شهرت بیشتری داشته باشد، قسمت این مهره ها افزایش می یابد. ابعاد و سایز نیز از دیگر عواملی است بر قیمت این محصول اثر می گذارد به طوری که مهره هایی که در ابعاد بزرگ تری تولید می شوند، از قیمت بالا تری برخوردارند.

طریقه فروش

مهره کلاهک دار همانطور که بیان کردیم در صنایع مختلفی چون خودرو سازی ، ماشین سازی، دوچرخه سازی، ساخت موتور سیکلت، صنایع برقی ، لوازم خانگی و… کاربرد دارد و چون تولید کنندگان و دارندگان این صنایع ، این محصولات را در مقدار انبوه و زیادی تولید می کنند ، به میزان زیادی  از این مهره ها نیاز دارند. تقاضای زیاد برای استفاده از این مهره ها باعث شده تا این صنایع، این محصول را به صورت عمده و فله ای خریداری کنند. همچنین گاهی پیش آمده که ما برای یک سری از کار ها نیاز به آن داشته ایم. بدین منظور می توانیم با مراجعه به مغازه های ابزار فروشی این مهره ها را به صورت تکی خریداری کنیم . بنابراین می توانیم بگوییم که این مهره ها هم به صورت عمده و فله ای و هم به صورت تکی به فروش می رسند.

کلام آخر

در این مقاله ما تلاش کردیم تا اطلاعاتی را در مورد این محصول، کاربرد در صنایع، مهره شش ضلعی، قیمت  و طریقه فروش  برای شما بیان کنیم. همانطور که در مطالب بالا گفته شد این محصول یک مهره با سر کلاه مانند است که قسمت هایی که در زیر آن قرار دارند را از خوردگی و زنگ زدگی محافظت می کند. این مهره در صنایع زیادی چون ماشین سازی، غذایی، آب و فاضلاب، پتروشیمی و… نیز به کار می رود و مورد استفاده قرار می گیرد. به دو صورت عمده و تکی در بازار به فروش می رسد که خریداران عمده آن کارخانه ها و تولید کنندگان و خریداران تکی معمولا عموم مردم یا صاحب کسب و کار های کوچک مرتبط با این محصول هستند. مهره کلاهک دار در جنس های مختلفی چون آهن، فولاد، برنج، استیل و… تولید می شوند و در قیمت های مختلفی به فروش می رسند تا افراد با بودجه های مختلف و با توجه به محل استفاده، مهره با جنس مد نظر خود را خریداری کنند.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مهره کلاهک دار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین محصولات